Navigatie                     

Info UOC

 

Facultatea de Matematică și Informatică (FMI) a Universității „Ovidius” din Constanța organizează  a XIII-a ediție a concursului pentru Elevi și Studenți în Tehnologia Informației - ESTIC 2020, sâmbătă, 30 mai 2020, începând cu ora 9:00.

Concursulse  va desfășura online, iar platformele  pentru cele două secțiuni de concurs, elevi de liceu și studenți, vor fi anunțate la adresa  http://math.univ-ovidius.ro/default.aspx?cat=ESTIC.

FMI îi provoacă pe tinerii pasionați de informatică la o experiență interactivă memorabilă, oferindu-le șansa de a-și folosi talentul și cunoștințele pentru a dezvolta aplicații în diverse domenii IT. Aplicațiile software înscrise în concurs vor fi evaluate de către un juriu format din profesori ai Facultății și reprezentanți ai companiilor partenere, în funcție de originalitate, implementare și utilitate practică. Cele mai bune aplicații vor fi premiate. Totodată, companiile din domeniul IT partenere vor prezenta studenților propriul domeniu de activitate și oferta de job-uri.

 

Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Tulceaîn calitate de beneficiar al finanțării, în parteneriat cu Universitatea „Ovidius” din Constanța și Giga Prod S.R.L., anunță demararea proiectului „Angajați performanți”, codul MySMIS: 128105. Conferința de lansare se va desfășura în mediul online, pe platforma Zoom, vineri, 29 mai 2020, ora 14:00,, la link-ul:

https://us02web.zoom.us/j/82961475362?pwd=bzIvVlIzQ2E2dmYxSzk2K3JvWFJKZz09

 

Proiectul are ca obiectiv generalcreșterea numărului de angajați din Regiunea de Dezvoltare Sud-Est, județele Constanța, Tulcea, Brăila și Galați, care beneficiază de un nivel îmbunătățit de cunoștințe, competențe sau aptitudini aferente sectoarelor economice, conform domeniilor identificate în Strategia Națională pentru Competitivitate (SNC) și Strategia Națională de Cercetare, Dezvoltare și Inovare (SNCDI). Astfel, proiectul țintește formarea a 380 de angajați și sprijinirea a minimum 36 de întreprinderi pentru a introduce și desfășura programe de învățare la locul de muncă.

Proiectul „Angajați performanți” se derulează pe o perioadă de 18 luni, între 4 februarie 2020 - 3 august 2021, și este cofinanțat din Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, axa prioritară „Locuri de muncă pentru toți”, obiectiv specific 3.12: „Îmbunătățirea nivelului de cunoștințe/competențe/aptitudini aferente sectoarelor economice/domeniilor identificate conform SNC (Strategia Națională pentru Competitivitate) și SNCDI (Strategia Națională de Cercetare, Dezvoltare și Inovare) ale angajaților”. Valoarea totală a acestuia este 3,924,394.96 lei, din care asistența financiară nerambursabilă este de 3,850,289.17 lei.

Pentru mai multe detalii cu privire la activitățile desfășurate în cadrul proiectului puteți accesa pagina web a proiectului https://angajatiperformanti.ro/.

Persoane de contact:

  • CAMERA DE COMERȚ, INDUSTRIE ȘI AGRICULTURĂ TULCEA- Manager de proiect

Florentina JELESCU, tel. 0743.608.693, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

  • UNIVERSITATEA „OVIDIUS” DIN CONSTANȚA- coordonator Partener 1

Cosmin FILIP, tel. 0722 425 276, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

  • GIGA PROD S.R.L.- coordonator Partener 2

Gheorghe Marius TERZEA, tel. 0239.611.058 , e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Info UOC - Meniu