Cabinet Comunicare și Relația cu Presa
Constanța, 6 decembrie 2024
Universitatea Ovidius din Constanța a participat la două târguri educaționale internaționale
Universitatea Ovidius din Constanța (UOC) a participat recent, în mediul virtual, la două târguri internaționale de promovare a ofertei educaționale în țările din afara Uniunii Europene, activități realizate în cadrul proiectului „Noi dimensiuni ale extinderii strategiei de internaționalizare în vederea creșterii vizibilității Universității Ovidius din Constanța la nivel internațional” (NODENS).
Primul târg educațional a fost destinat potențialilor candidați proveniți din Algeria, Egipt, Maroc și Tunisia, iar cel de-al doilea eveniment a vizat participanți din Kazahstan, Kârgâzstan și Uzbekistan.
„În cadrul ambelor evenimente le-am prezentat celor interesați detalii cu privire la programele noastre de studii predate într-o limbă de circulație internațională și le-am oferit informații despre programul pregătitor destinat cetățenilor străini, pentru care pot opta cei interesați de specializările cu predare în limba română. Organizatorii ne-au pus la dispoziție o platformă prin intermediul căreia am interacționat direct cu participanții, care au căutat să afle, în mod special, informații despre modalitățile de obținere a unor burse din partea statului român, criteriile de admitere, oportunitățile de mobilitate internațională, de studiu și de practică”, a precizat prof. univ. dr. Cristina Duhnea, directorul proiectului.
Proiectul NODENS, cod CNFIS-FDI-2024-F-0473, are o valoare totală de 428.000 lei și este unul dintre proiectele UOC finanțate de Ministerul Educației prin Fondul de Dezvoltare Instituțională.
Cabinetul Comunicare și Relația cu Presa al Universității Ovidius din Constanța